شنبه 29 اردیبهشت 1403

اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال

به وب سـایت شـخصی و پـایگاه اطلاع رسانی فـرخ عـبدالـه زاده خــوش آمدید.


سامانه پیامکی :

10006762485846

موضوعات
■ اخبار :
□ مقام معظم رهبری
□ ریاست جمهوری
□ قوه قضاییه
□ مجلس شورای اسلامی
□ وزارت کشــــور
□ اســتانداری
□ فـرمانداری
□ بخشداری
□ شـهرداری
□ شورای شهر
□ میراث فرهنگی
□ آموزش و پرورش
□ تبریز
□ ورزقان
□ خاروانـــا
□ سـیه کلان
□ ورزقــان نــیـوز
□ سایر شهرستانها
□ مهمترین خـبرهای روز
□ اخبار امام جمعه محترم
□ جدیدترین خبرهای دولت
□ جدیدترین خبرهای استان
□ جدیدترین خبرهای ورزقان
□ جدیدترین خبرهای کلیبر
□ جدیدترین خبرهای اهر
□ اخبار مس سونگون
□ اخبار روستاها
□ بـسیج
■ اخبار اختصاصی انتخابات :
□ مجلس شورای اسلامی تبریز
□ شورای اسلامی شهر تبریز
□ مجلس شورای اسلامی ورزقان
■ معرفی شخصیت ها :
□ مقام ریاست جمهوری
□ مجلس شواری اسلامی
□ شورای اسلامی شهر و روستا
□ چهره های شناخته شده
■ معرفی مناطق جغرافیایی :
□ کشور عزیزمان ایران
□ استان آذربایجان شرقی
□ شهرستان های آذربایجان شرقی
□ روستاهای شهرستان ورزقان
■ گالری عکس :
□ طبیعت آذربایجان
□ روستای سيه کلان
■ یادداشت ها
□ عبداله زاده
■ مناسبت ها :
□ تبریـــک
□ تسلیت
مطالب اختصاصی


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی:
روابط عمومی‌ها در صف نخست اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی قرار دارند
 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی گفت: مجموعه روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، همواره در صف نخست اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی قرار دارند.

جواد آهنگری ظهر امروز (شنبه) در دیدار اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، به جایگاه و پیشینه روابط عمومی در شیوه حکومت‌داری اسلامی اشاره کرد و با بیان این که مهم‌ترین و بهترین ماخذ و منبع روابط عمومی، در حقیقت قرآن کریم است، گفت: در قرآن کریم صدها بار بر لزوم انتقال آگاهی‌های حوزه مسئولیت به مردم و دعوت امت به برقراری رابطه اجتماعی تاکید شده و بعد از آیات نورانی کلام وحی، سیره عملی و نظری حکومت اسلامی پیامبر(ص)، سراسر مردم‌مداری و مردم‌یاری است.
بقیه متن را در ادامه مطلب مشاهده نمایید...

وی، روز روابط عمومی را روز تولد ارتباط جوامع انسانی خواند و افزود: روابط عمومی به مثابه آیینه تمام‌نمای انتظارات و مطالبات برحق مردم از سازمان‌های خدمت‌رسان بوده و در صورتی که بر محوریت تفکر، مشارکت و اطلاع‌مداری شکل بگیرد، در نشاط و پویایی هر چه بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موثر خواهد بود.

آهنگری، نامگذاری 27 اردیبهشت، به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم جهانی را حاکی از اهمیت و حساسیت این مقوله در عصر حاضر دانست و با بیان این که تحولات بخش روابط عمومی، همواره مورد رصد کشورها و دولت‌هاست، افزود: امروز در دوره‌ای به سر می‌بریم که به عنوان عصر انقلاب و انفجار اطلاع‌رسانی نامیده می‌شود و سرعت بیش از حد و حجم عظیم مبادله، در کنار انباشت اطلاعات و رویکردهای جدید ارتباطات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، روابط عمومی سنتی را با چالش جدی مواجه ساخته است.


مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی با مقایسه شاخص‌های مختلف روابط عمومی نوین و سنتی، تصریح کرد: روابط عمومی در عصر حاضر، حیاتی‌ترین و ضروری‌ترین بخش یک سازمان به شمار رفته و هدف آن، ایجاد کانال ارتباطی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی است که وظیفه مدیریت مشکلات را بر عهده دارد و به عنوان نظامی هشدار دهنده روند آتی حوادث را پیش‌بینی می‌کند.  

وی با بیان این که امروزه به علت پیچیدگی موضوع روابط عمومی و گسترش جامعه در ابعاد مختلف، حساسیت و اهمیت کار روابط عمومی دوچندان شده است، یادآور شد: مدیرانی که خود و سازمان متبوع خود را با تغییرات جدید وفق دهند و نیاز واقعی مخاطبان را شناسایی کنند،  موجبات تعالی سازمان را در راستای نیل به اهداف سازمانی فراهم خواهند کرد.

آهنگری اظهار داشت: در نظام روابط عمومی، مدیران روابط عمومی سعی کرده‌اند در حد توان خود، پاسخگویی به افکار عمومی را با صداقت و واقع‌گرایی مدنظر قرار دهند؛ چرا که بر این باورند که اگر اطلاع‌رسانی مغایر با واقعیت‌ها و همراه با افراط و تفریط باشد، به هیچ وجه نمی‌توان اعتماد مردم را جلب کرد.

وی همچنین به توسعه امکانات رسانه‌ای و تاثیر آن در رویکردهای روابط عمومی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد شتاب گرفتن تغییر رویکردهای روابط عمومی، گذر از روابط عمومی سنتی و ورود به روابط عمومی نوین و تحلیل‌گر بوده‌ایم.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان شرقی گفت: امروز مجموعه کارگزاران، مدیران و کارشناسان صدیق و زحمتکش روابط عمومی، با وجود همه بی‌مهری‌ها، کمبودها و علی‌رغم عدم بهره‌مندی از منابع مالی و انسانی کافی، با به کارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه، نارسایی‌ها و کمبودها را پوشش داده و در راه تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

وی در ادامه با بیان این که اطلاع‌رسانی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و ایشان اطلاع‌رسانی را امری هنرمندانه نامیده‌اند، افزود: نامگذاری سال 92 به سال حماسه سیاسی و اقتصادی، رسالت عملی روابط عمومی‌ها را مضاعف کرده و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز از اولین روزهای آغاز مراحل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، با برگزاری جلسات هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و همچنین با تعامل مداوم و سازنده با ستاد انتخابات استان، سعی در تحقق حماسه سیاسی داشته است.

آهنگری همچنین به نقش روابط عمومی دستگاه‌های مختلف استان در جریان زلزله ارسباران اشاره کرد و یادآور شد: روابط عمومی‌های بخش‌های مختلف استان، همگام سایر فعالان عرصه رسانه، از نخستین روزهای بعد از وقوع زلزله، به صورت شبانه‌روزی، علاوه بر اجرای وظایف اصلی اطلاع‌رسانی در حوزه عملکرد دستگاه‌های اجرایی متبوع خود، با ورود مستقیم به حوزه امداد، نجات و بازسازی، مجاهدت عملی خود را در خدمت به مردم مناطق آسیب‌دیده، اثبات کردند.


ارسال نظر برای این مطلب
توجه :
* خواهشمند است در به کار بردن نام اشخاص اصل ادب و احترام را رعایت فرمایید.
* لطفا دیدگاه های خود را مرتبط با موضوع مطالب درج نمایید.
* نمایش نظرات به معنی تایید یا رد آنها نمیباشد.
* مسئولیت نظرات ارسالی بر عهده کاربران عزیز میباشد.

کد امنیتی رفرش

- پیوست فایل (عکس ،صدا ،فیلم ،اسناد ، مدارک و ... )

* ابتدا فایل های مورد نظر را آپلود ،سپس لينک مستقيم آنها را کپی نموده و در نظر ارسالی درج نمایید .

احادیث و کلام نورانی اهل بیت علیهم السلام
آرشيو
اشتغالزایی

ارس فورج - گروه صنعتی ارس فرمان تبریز

QR Contact

QR Code -Abdolahzadeh.ir



افراد آنلاین : 11
تعداد نظـرات :
بازدید کـل : 5,239,899

تمامی حقوق این سایت مرتبط به فرخ عبداله زاده بوده و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع بلامانع می باشد.
توجه : کاربر گرامی فعالیت شما در این سایت ثبت شده و قابل پیگیری می باشد.
Copyright © 2019

3.135.231.221 : آي پي شما
Safari 5.1 : مرورگر
: سيستم عامل